Obchodnícke a predajné zručnosti
Popis: Školenie je zamerané na nácvik verbálnych a neverbálnych techník budovania obchodných vzťahov. Vysvetľuje princípy úspešnej komunikácie počas obchodných stretnutí a tvorby pozitívnej odozvy. Pripraví obchodníka na komunikáciu, ktorá otvára cestu k zákazníkovmu záujmu a motivácii.
Čo získate: Získate schopnosť definovať hodnoty a potreby klienta a zručnosti vo vyvolávaní jeho pozitívnej odozvy. Naučíte sa využiť verbálne a neverbálne techniky vyvolávania pozitívnych dojmov a definície skutočných potrieb pre úspešné obchodné vzťahy.
Obsah:
– Dojem: prvý, alebo posledný?
– Verbálne a neverbálne princípy tvorby pozitívneho prvého dojmu
– „Rozcvičenie“ partnera a kalibrácia jeho prejavov
– Vyvolanie pozitívnej spätnej väzby :
– mirroring
– pacing a leading
– Verbálne techniky úspešných rozhovorov:
– zisťovanie potrieb zákazníka: aktívne počúvanie
– modelovanie potrieb zákazníka: technika SPIN
– zvládanie námietok zákazníka: technika PRICE
– Ukončenie obchodného stretnutia
– Praktické cvičenia zručností
– Modelové situácie z praxe účastníkov
Trvanie: 14 hodín (60 min.)
INFORMÁCIE PRE ZÁUJEMCOV:
Miesto konania: dohodou, celá SR
Prihlasovanie a termíny: info na +421 917 214 644
Počet miest na kurze: 6 – 12 účastníkov
Lektori:
Mgr. Ľubomír Žiška
Ľubo má deväťročnú prax vo vytváraní a riadení obchodných riešení pre klientov z rôznych sektorov trhu. Pôsobí ako obchodný riaditeľ spoločnosti z IT oblasti a zároveň úspešne riadi a rozvíja vlastnú firmu.
Mgr. Anna Čermáková
Anna pôsobí ako riaditeľka vlastnej spoločnosti v Bratislave a zároveň ako trénerka predajných zručností so špecializáciou na call centrá.