Tréning predajných zručností
Popis: Školenie podáva účinné nástroje pre plánovanie a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Objasňuje dôležitosť stanovenia správnych cieľov a celkovej prípravy na jadro obchodníckej práce: obchodný kontakt a rozhovor. Cieľom školenia je však predovšetkým vysvetliť a nacvičiť praktické postupy vedenia telefonátov a osobných rozhovorov s cieľom upútať zákazníka na základe budovanej dôvery a zisťovania potrieb.
Čo získate: Účastníci tréningu získajú ucelený prehľad o formálnej, ale aj obsahovej stránke obchodných rozhovorov. Zistia čo je dôležité v konkrétnej etape obchodného rozhovoru a porozumejú princípom rozhodovania sa zákazníka. Naučia a natrénujú si komunikačné postupy vedenia obchodných rozhovorov a získajú praktické zručnosti v zvládaní kritických situácií, ktoré počas obchodných rozhovorov môžu nastať.
Z obsahu:
– Tvorba obchodného vzťahu
– Prvý kontakt so zákazníkom
– Príprava na rozhovor (poznámky, námietky)
– Oslovenie a vytvorenie pozitívnej odozvy
– Anatómia obchodného stretnutia
– Modelovanie prvého dojmu
– Zahájenie rozhovoru – verbálne techniky
– Budovanie pozitívnej odozvy
– Nástroje motivácie zákazníka
– Zvládanie námietok
– Kritické situácie (asertívne techniky)
– Uzatvorenie obchodného rozhovoru
– Nástroje budovania dôvery
Trvanie: 14 hodín (60 min.)
INFORMÁCIE PRE ZÁUJEMCOV:
Miesto konania: dohodou, celá SR
Prihlasovanie a termíny: info na +421 917 214 644
Počet miest na kurze: 6 – 12 účastníkov
Lektori:
Mgr. Ľubomír Žiška
Ľubo má deväťročnú prax vo vytváraní a riadení obchodných riešení pre klientov z rôznych sektorov trhu. Pôsobí ako obchodný riaditeľ spoločnosti z IT oblasti a zároveň úspešne riadi a rozvíja vlastnú firmu.
Mgr. Anna Čermáková
Anna pôsobí ako riaditeľka vlastnej spoločnosti v Bratislave a zároveň ako trénerka predajných zručností so špecializáciou na call centrá.