Scroll to top
sk

Vyjednávanie, negociačné zručnosti

Popis: Školenie je určené predovšetkým pre obchodníkov, manažérov, nákupcov a predajcov. Je však vhodné aj pre tých, ktorí majú záujem výrazne zlepšiť úroveň a výsledky svojich rozhovorov v práci, alebo bežnom živote.

Čo získate: Získate prehľad o možnostiach vyjednávania a jeho prípravy, priebehu a riešenia nepríjemných situácií, ktoré Vás môžu zaskočiť. Už nebudete musieť navštevovať klientov s nejasnou predstavou a stresom – naopak, budete s nimi rokovať so záujmom, a sebaistotou. Tiež spoznáte nástroje aktívneho riadenia rozhovorov a práce s partnerom v rozhovore, ktoré Vám umožnia zvoliť si primeraný prístup ku klientovi pre Váš maximálny úspech.

Z obsahu:

– charakteristika vyjednávania
– nastavenie podmienok vyjednávania
– identifikácia vyjednávacej pozície klienta
– definícia maxima, minima a optima
– Zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia
– Neverbálna komunikácia: využitie priestoru, pozície, usadenia
– Identifikácia vyjednávacieho štýlu klienta
– Zlaté pravidlo vyjednávania
– Techniky zahájenia negociačných rozhovorov
– Identifikácia typu vyjednávača
– Techniky vyjednávania : propozície, komplementárne ciele a nátlakové techniky
– Práca s tichom
– Ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
– Zvládanie námietok
– Krízové situácie v rozhovore a ich riešenie
– Ako identifikovať manipuláciu v rozhovore

Trvanie: 14 hodín (60 min.)

INFORMÁCIE PRE ZÁUJEMCOV:

Miesto konania: dohodou, celá SR
Prihlasovanie a termíny: info na +421 917 214 644
Počet miest na kurze: 6 – 12 účastníkov

Lektori:

Mgr. Ľubomír Žiška

Ľubo má deväťročnú prax vo vytváraní a riadení obchodných riešení pre klientov z rôznych sektorov trhu. Pôsobí ako obchodný riaditeľ spoločnosti z IT oblasti a zároveň úspešne riadi a rozvíja vlastnú firmu.

Mgr. Anna Čermáková

Anna pôsobí ako riaditeľka vlastnej spoločnosti v Bratislave a zároveň ako trénerka predajných zručností so špecializáciou na call centrá.

Máte záujem o naše služby?

Uveďte vaše údaje a my vás budeme obratom kontaktovať.